13.1.03

--------------------

aga ma tahaks juba pesionär olla. oi, ma oleks hullult aktiivne pensionär. näiteks valimas käiksin iga aasta märtsis, ka siis kui valimisi ei ole. ma valiks enesele vaikse koha valimisjaoskonna ukse taga ja mõtleks, et kui valida saaks, keda siis ikka valiks. sest inimene peab sellisteks valikuteks valmis olema. ma käiks rahvatantsus ja laulmas. tantsurühma nimi oleks kabujalake. kui sellist rühma selleks ajaks veel ei ole, siis teen ise endale siukse rühma... sest siis on mul palju energiat ja väga kabud jalad. kirikukooris laulaks. selles mis "sent surmale võlgu" piigadest koosneb, ma oleks seal alguses kõikse noorem, hirmus jelda hjeelega, nigu krõõt kohe. esisopraniks kutsutaks mind. naabrieided hirmus kadedad. aeg lendaks linnutiivul, ma ei oleks enam kõikse noorem, aga hjeel oleks ikka sama hjele kui toona. ja naabrieided, need vähesed kes elus, endistviisi kadedad. siis on veel pensionäride aeroobika kavva võetud, võib olla ka iluvõimlemine. ja kolmapäev, reede on poepäevad. siis kinus käiksin. iga jummala neljapäiv ja vahest mõni teine päiv kah. 10 krooni pilet, ma tean küll. ja neile, kes märkavad mainida, näh penskar kah "ülipõnevat" märulit vaatamas, naerataks lahkelt vastu, sest noorus olla alati hukkas olnd. ei osand nad vanadest lugu pidada siis, kui rohi oli rohelisem ja taevas sinisem, miks peaksid nüüdki. aga, mes mul sest, küll ma juba tean, mis hea mulle ja mis neile. ahjaa, üldise heaolu nimel võitlen kindlasti narkootikumide ja vägivalla vastu. protest-miitingud tulevad võimsad;)