31.5.02

yksi kodus

kell on üle poole kümne õhtul ja väljas on kakskümmend kraadi celsiust. siin sees aga pole midagi hingata. suur aken on lahti ja tead, mis sest, et meie pestud, väga must näeb ikkagi välja:(((, kersti kirjutas. kohvi tegin endale ja mimmu läks trixuga kohtama. mõtlen, et homme võiks juba käes olla. siin on üksi nii hirmus igav, saatsin tiinale sõnumi, et tuleks ehk siia, aga vaevalt ta viitsib. kella kaheksa paikku lendas karlson üle katuse, õhupall käes. tahtsin pilti teha, aga ta oli liialt kiire loom mu zorki jaoks. kahju, see oleks olnd albumi parim pilt... täna õhtul tõmban enne öö tulekut aknale kardina pähe, et hommikune, kella kuuene päike silma sisse auku ei uuristaks. aga mimmul on everydays 800 punkti, terve aasta on kogunud. mulle kui uuele liikmele kingiti t2na alustuseks 10. vägev, mis??? sellest triikmasinast, mis eile pauku tegi ning arvatavasti nüüd katki, on mul hale meel. nii mitu aastat vahelduva eduga minu ja mimmu pükse, särke siledaks paitada pole nalja asi, aga ma pole talle kogu selle aja jooksul isegi nime pand. ja nüüd teda lihtsalt pole. ma vist olen ull??? või lihtsalt yksi kodus?????