20.6.06

kadedus

Milline iseloomuomadus sulle kõige rohkem "mitte sümpatiseerib"? Enda juures ma mõtlen.
Minu puhul pole küsimustki - kadedus.
Nüüd on see avalikult välja öeldud siis... Tulge lööge risti.
Ei, ma pole kade materiaalsete asjade peale.
Vaid mind panevad ohkama ja õhkama teiste inimeste oskused, suutlikus teha mitut asja korraga ja hästi, olla edukas mitmel alal. Normaalselt käituda, standartselt suhelda ja igast sitast puhtalt välja ujuda.
Ja väga tihti kadedus tähelepanu pärast. Tähelepanu pärast, mis saab täiesti õigustatult, ootuspäraselt, seaduspäraselt osaks mind ümbritsevatele "teistele" ja, millest mina tegelikuses ju väljateenitud osa kätte saan, aga siiski - ikka ja alati - mitte piisavas koguses.
See ongi kõige hullem.
Olla kade asjade pärast, mis sinust enesest ei sõltu.
See on piinav, rusuv ja igasugust arengut pärssiv.
Millal ma paremaks hakkan????
Ei tea.