30.3.05

Teine päev

Üksi olemise "ilud ja olud" avalduvad enamasti kõige ebasobivamatel hetkedel. Oled tähele pannud? Mina küll olen...
Jah. Mart on teist päeva ära. Viiendat korda vist. Järjekordsel kolmenädalasel töölähetusel või komandeeringus, kuidas kellelegi öelda meeldib. Ma olen täiesti veendunud, et selle pärast on siin korteris jälle nii külm ja kõle, et ... noh, mis me ikka kütame, kui neid vaid üks kodus :)
Ma kevadest ei kirjuta.
Sellest võib lugeda igast teisest blogist. Ja teadagi, mis võtmes ;) (Aga seda ei saa siiski mainimata jätta, et mul ta südames. Juba neljandat aastat järjest. Ja aina kevadisemaks läheb.;) Et nats siis ikka kirjutasin.)
Ma pean ainult natuke veel pingutama ja tubli olema, siis saab ehk selle kooliga ka ühele poole. Vähemalt selleks korraks.
Oleks juba juuli... ;)