23.12.01

.

Mulle meedlib kallistada....Aus6na meeldib, isegi v2ga... Inimesi, kes julgevad olla nemad ise, austan. N2iteks nagu mu ema...tead, ta on hirmus vahva. R22gib asjadest t2pselt nii nagu nad on, v6i 6igem vist oleks 8elda, et t2pselt nii nagu meile tundub 6ige olevat. Ta on h2sti siiras ja tark. Hirmus tark.....selline kogemusterikas tarkus ajab vahest hirmu nahka. Aga enamsti ma ei karda teda sugugi, pigem vaatan aukartlikult alt yles. Ma yksp2ev just helisatsin talle... Teine selline inimene on Mardi issi.... Ma nyyd tean, kus J6uluvana elab - Rovaniemis. Vaatasime Mardiga netist j2rgi, et teaks kaarti v6i kirja saata. Ma kunagi ammu olen saatnud kyll ka jah, aga see oli nii ammu, et eriti enam ei m2letagi. Siis saatis J6uluvana mulle p2kpikkude tutvustuse vastu. K6ige rohkem meeldisid mulle nood, kes kalliskive t88tlesid. Need olid 2gedad. Ja sellist j6ulude ootamisetuhinat pole mul juba mitu head aaastat olnud. Ma sain paar p2eva tagasi yhe kirja - v2ikestele paberitele oli paljude s6nadega kirjutatud vaid yks m6te, mis minul paraku selgusetuks j2i...yks on siiski kindel - h2dasti oleks suve vaja.